MijnGGZWNB

Ons hulpaanbod

Je hebt besloten om hulp te zoeken voor je problemen. Wij helpen je graag hierbij! Wij bieden verschillende behandelmogelijkheden aan om aan je klachten te werken. Jaarlijks ontvangen zo’n 6500 cliënten van alle leeftijden onze hulp. Samen met jou bekijken we welke zorg het beste bij jou past om je weer op weg te helpen. Om bij ons in behandeling te kunnen komen heb je een verwijsbrief van je huisarts of medisch specialist nodig (naar specialistische ggz). Bekijk hieronder voor welke problemen je zoal bij ons in behandeling kunt komen.

Problemen

Hier lees je meer over verschillende psychische problemen waarvoor wij behandeling bieden.

Behandelingen

Wij beschikken over een uitgebreid behandelaanbod dat wordt aangepast aan jouw persoonlijke situatie.

Contact of aanmelden?

Werkwijze

Wat goed dat je de stap zet om aan je herstel te gaan werken! Om bij ons in behandeling te komen moet je een verwijzing van je huisarts of andere zorgprofessional hebben waarna je aangemeld kunt worden. Dit kan jouw huisarts doen, maar kun je zelf ook doen. Hoe dit proces precies in zijn werk gaat en wat je na aanmelding kunt verwachten, lees je op onze ‘Werkwijze-pagina’.

Onze werkwijze

Clientservicepunt en MijnGGZWNB

Het Clientservicepunt (CSP) is er voor alle cliënten van GGZ WNB, zowel op de wachtlijst als in behandeling. Het wordt gerund door onze ervaringsdeskundigen. Zij weten hoe het is om een psychiatrische aandoening te hebben en zijn daar inmiddels van hersteld. Aan hen kun je al je vragen stellen, ze bieden een luisterend oor en helpen in het gebruik van het cliëntenportaal MijnGGZWNB.

Het cliëntenportaal is een persoonlijke en beveiligde digitale omgeving waar alle zaken die met je behandeling te maken hebben onder één dak gebundeld zijn. Zo kunt je hier je afspraken inzien, veilig e-mailcontact met je behandelaar hebben, informatie over je behandeling inzien, eHealth-modules volgen en nog veel meer. Hierdoor ondersteunt het portaal je optimaal tijdens je behandeltraject en als je op de wachtlijst staat.

MijnGGZWNB

Contact CSP

Het Cliëntservicepunt is open op maandag, dinsdag en donderdag van 13.00 tot 16.00 uur en op woensdag van 14.00 tot 17.00 uur en te bereiken via telefoon (0164) 287 111 of per e-mail clientservicepunt@ggzwnb.nl. Het CSP Bezoeken kan ook:

  • Laan van Brabant 78 in Roosendaal (bg, kamer 11)
  • ‘t Waterbuurtje 3 in Halsteren – Landgoed Vrederust, locatie de Meerpaal (kamer 125).

Toegang tot cliëntenportaal MijnGGZWNB?

Wil je toegang tot jouw digitale behandelomgeving, vul dan dit formulier in. Je ontvangt dan van ons een activatiemail en verdere instructies om je account te activeren en toegang te krijgen.

Kwaliteit van zorg

Cliëntgerichtheid en kwaliteit van de zorg gaan hand in hand. De dienstverlening aan cliënten, verwijzers en partners en de kwaliteit van het werk zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden: het is mensenwerk met het hoofd en hart.

8

Ambulante cliënten (S-GGZ + B-GGZ)

7.7

Klinische cliënten

7.4

Jongeren & ouders Jeugd-GGZ

Cijfers uit jaarbeeld 2020

Corona & GGZ WNB

Informatie voor cliënten en naasten over het coronavirus
Corona & GGZ WNBCoronavirus